vrijdag 12 november 2010

het is dus ein-de-lijk weekend!
oh fijn hé weekend?
i love it!
maarja wat ik dus ga doen dit weekend:

vrijdagavond -

19:00 Zinnia komt ongeveer nu.
dan gaan we een kwaaaaarktaart maken!
oh heerlijk is dat hé?

21:00 Zinnia & ik gaan naar de verjaardag van Giel,
dat is een jongen uit onze klas! happy b'day Giel (:

00:00 Ga ik denk ik ongeveer naar huis, want morgen vroeg weer voetballen! bah i hate that!

00:30 sleeeeeeeepwell!

saturday -

8:30 Bah! alweer uit bedje :(


9:15 Moet ik aanwezig zijn in de kleedkamers van HHC!

10:00 voetballen (:

14:30???? intocht van Sinter Klaas met Lotte!!!!!

23:45 GRAZY HORSEEEEE! paaaaaaaarty machen

sunday - 

03:00 back to home, van crazy horse! :(

de rest of the day huiswerk maken! bah it haaaaaaaaaste that.




bye bye bye bye bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten