zaterdag 13 november 2010

Oke hahaha gisteravond was zo leuk!
ik moet zeggen dan ik 'm wel stevig voelde zitten,
zinnia ook.
te.
het was gewoon té erg.
maar goed
de terug weg:

langs de MC  DONN OLDS

<3

haha en toen nam ik lekker een mac flurry!
and zinnia een mac sunday!
en zinnia viel met de fiets
dat was gewoon echt helemaal niet meer leuk
ik wou serieus man,
BIJNA doorfietsen
ik donder vloeken
"gvd zinnia ik ga echt nooit meer met jou uit man serieus"
haha dat meende ik  natuurlijk niet!
want i love het feestbeest in zinn
en daarom hou ik zoveer van haar
omdat je gewoon super met dr kan feesten
er zijn nog wel meer redenen hoor
omdat ze een behaaglijke lach heeft
en mooi kwarktaart kan maken samen met mie
en als ik boven op zinnia en sjeemie ga zitten ze nog steeds lacht :d

maar goed
veilig uitgekomen
even een korte winterslaap gehouden moest ik weer voetballen dus.


2-0 verloren tegen jcle heeeelaas :s
nouja 't is niet anders!
eigenlijk wel maar O.K. (operatie kamer)
vanavond lekker swingen in crazy horse!

nouja, je hoooort wel hoe crazy was!
follow me on twitter you know ;)
r&r is back
kusje voor the haturs
no spang;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten