vrijdag 12 november 2010

Lang niet gezien!

hej you!


wow, lang niet meer hier opgeweest joh haha.
ik plaats even wat nieuwe pictures van mij er op.
(: hopee you like it! 
oja, zeg even wat je er van vindt;)


goodbye summer, HELLO autumn!



ik heel oud bij een fotoshoot haha, ( gemaakt door ruben dus niet door mij!!)



 haha oke toen ik deze auto zag, ik ging heeelemaal stuk en moest er meteen een foto van nemen haha!



myselffffff, met zelfontspanner haha




oké die kwam echt onverwacht, made by my mum =D





bloemies! maar in de tuin waren ze gewoon oranje? vet vaag
maar wel leuk :D




ein bisschen wazig & roze/paars



haha geweldig, my hair.
made by laura!



Oh ik vond m zo schattig dat ik het meteen op de foto moest zetten!



Ja ik verveelde me, en ik was in macht van een geweldig goede camera,
dus ging ik onzinnige dingen schieten! [a]



made by laura!



Mijn ketting mist! made by laura






leuk he dat jurkje? haha, het was eigenlijk een sjawl $



oh dit jurkje en die tas zijn zo leuk he? die tas is van Soph!


haha in het parkje (:



leuke foto, met een goeie camera! (als zeg ik het zelf)


Dit is dus de 'buur kat' van Soph haha. [a]

Ik in het maïs! made by Zinnia <3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten